Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Hľadáte nové potešenie? Spoznajte neuveriteľne príjemný pocit z jazdy na ľahkom motocykli s výbornou odozvou výkonu. Či už prechádzate na vyššiu kubatúru, alebo na väčší motocykel, model CB300R vám ponúka svižný jednovalcový motor, vysoko kvalitný podvozok a vidlice Showa SFF-BP USD s charakteristicky nápadným štýlom Neo Sports Café. Vyskúšajte si čistú jazdu na motocykli.
Motocykel CB300R rovnako ako jeho väčší brat CB1000R vystavuje na obdiv svoje prepracované čierne továrenské spracovanie a okrem toho je vybavený špičkovými funkciami, ako LED osvetlenie alebo LCD prístrojový panel. Na tento motocykel môžete byť hrdí.
Vysokootáčkový štvorventilový motor DOHC s výkonom 22,9 a rýchlou odozvou vo vysokých otáčkach vám dodá adrenalín. Šesťstupňová prevodovka je vybavená antihoppingovou spojkou, ktorá uľahčuje jej ovládanie.
Hoci má iba 23,5 mm na šírku, je nabitý funkciami a prehľadný. Tento inteligentný displej zobrazuje otáčky motora, úroveň paliva a aj ukazovateľ prevodového stupňa s negatívnym obrysom, preto vždy viete, ktorý stupeň je práve zaradený.
Vylepšili sme zavesenie predného kolesa, aby sme zlepšili presnosť riadenia. 41 mm vidlica Showa s oddelenými funkciami rúrok a veľkými piestami (SFF-BP) výborne absorbuje nerovnosti vozovky a zdokonaľuje ovládanie prednej časti.
Sugestívne okrúhly svetlomet, ktorý dokonale ladí s individualitou štýlu Neo Sports Café, obsahuje dve šošovky – horná slúži pre stretávacie svetlo a dolná pre diaľkové svetlo. Koncové svetlo je naopak mimoriadne tenké.
Dvojkanálový systém ABS reguluje brzdenie, ktoré dynamicky riadi inerciálna jednotka (IMU) s cieľom zaistiť rovnomerné rozloženie brzdnej sily medzi predné a zadné koleso a minimalizovať zdvih zadného kolesa.
Čo viac potrebujete? Momentálne nič. Model CB300R reaguje na každý príkaz bleskurýchlo a s dokonalou presnosťou. Keď pridáte rýchlosť, výfuk sa rozoznie a ľahký podvozok rýchlo a presne zvláda každú zákrutu.
Tomu sa vraví jazda.
Priznajme si to, jazda na motocykli nám prináša potešenie. Motocykel, na ktorom jazdíte, zvýrazňuje vašu osobnosť, a práve tú umocňujú plynulé línie CB300R. Kombináciou minimalizmu modelu Neo Sports Café s dokonalým zmyslom pre technické detaily vznikol motocykel, ktorý prináša viac hudby za menej peňazí. Prémiové odpruženie a brzdy zaisťujú ľahké a sebavedomé ovládanie zatiaľ čo motor sa vám odmení vysokým krútiacim momentom a výkonom. Neobmedzujte sa. Jazdite s odvahou!
Ľahký a pevný rúrkový oceľový rám s vyváženou tuhosťou je vyladený s dôrazom na odozvu a svižné riadenie. Zároveň vyniká v odstrojenej zadnej časti motocykla CB300R. Nová 41 mm obrátená vidlica SFF-BP USD zaručuje výnimočnú odozvu zavesenia, zatiaľ čo zadný tlmič má nastaviteľné predpätie. Radiálne predné a zadné pneumatiky 110/70R-17 a 150/60R-17 ponúkajú trakciu ako veľké motocykle. Štvorpiestový brzdový strmeň s 296 mm plávajúcim kotúčom vyvinie veľkú brzdnú silu.
4-ventilový motor DOHC je pripravený na poriadne otáčky. Motor modelu CB300R predstavuje kompaktný klenot, ktorý dosiahne 27,5 Nm pri 7 550 ot./min a maximálny výkon 22,9 kW pri 9 000 ot./min. K dispozícii preto máte mohutný krútiaci moment pre každú zákrutu a skutočný výkon na rýchlu jazdu. Aby sa vám v mestách jazdilo lepšie, antihoppingová spojka riadením prevodovky uľahčuje radenie vyšších stupňov a zadné koleso pri prudkom brzdení alebo podraďovaní menej odskakuje. Motor je navyše ekologickejší a spĺňa normu EURO5.
Jeho vyššiu kvalitu spoznáte podľa malých detailov. Tenká palubná doska LCD vás okamžite informuje o všetkom podstatnom. Nový materiál sedadla je pohodlný a odolný. Leštené hliníkové bočné panely vynikajú v porovnaní s čiernym kovom motora, rámom, výkyvnou vidlicou a odlievanými hliníkovými kolesami. Na tlmiči a bočných krytoch nájdete označenie CB, podľa ktorého spoznáte, že motocykel patrí do špeciálneho radu strojov Honda. Model CB300R nie je skonštruovaný tak ako iné stroje.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 76 mm x 63 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 286 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený jednovalec |
Max. výkon | 23,1 kW pri 9 000 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 27,5 Nm pri 7 750 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 72 g/km |
Kolesá | |
Predné brzdy | 296-mm plávajúci kotúč s radiálne montovaným 4-piestikovým strmeňom Nissin |
Zadné brzdy | 220-mm kotúč s jednopiestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | 37-mm teleskopická vidlica, zdvih 130 mm |
Zadné zavesenie | Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 107mm travel |
Rozmer prednej pneumatiky | 110/70R17M/C 54H |
Rozmer zadnej pneumatiky | 150/60R17M/C 65H |
Predné kolesá | 17-palcové |
Zadné kolesá | 17-palcové |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 24 ° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 012 mm x 802 mm x 1 052 mm |
Typ rámu | Oceľový priehradový |
Objem palivovej nádrže (l) | 10 litrov |
Spotreba paliva | 3,31 l/100 km (WMTC mode) |
Svetlá výška (mm) | 151 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 143 kg |
Výška sedadla (mm) | 799 mm |
Závlek (mm) | 90,2 mm |
Rázvor (mm) | 1 352 mm |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli, hydraulicky ovládaná |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | LCD zobrazujúci rýchlosť, otáčky motora, stav paliva a zaradený prevodový stupeň |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: