Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Model CRF300L je znova na scéne – s ľahkým šasi, štíhlejšou kapotážou, vyšším výkonom a krútiacim momentom motora. No zatiaľ čo sa parametre zlepšili, skvelé dvojúčelové zameranie zostáva rovnaké. Vďaka kvalitám, ktoré slávia úspechy v teréne – štíhlym rozmerom, výbornej odozve škrtiacej klapky, svižnému riadeniu a citlivému odpruženiu – sa výborne hodí aj na jazdu po meste. Model CRF300L s príjemným a uspokojujúcim celkovým výkonom oživí každý všedný deň pri dochádzaní do práce. A cez víkendy je to motocykel zrodený na objavovanie.
Model CRF300L je o 4 kg ľahší vďaka novému rámu a skosenému hliníkovému výkyvnému ramenu, ktoré sa prejaví v okamihu, keď zmeníte smer jazdy na ceste alebo v teréne. Jednovalcový motor s väčším objemom má výkon vyšší o 1,9 kW a krútiaci moment o 4 Nm – oboje pocítite, keď pridáte plyn. Nechýba ani antihoppingová spojka. Svetlá výška je vyššia a jazdná poloha sa upravila tak, aby umožňovala dosiahnuť maximálnu kontrolu nad strojom. Štíhla palivová nádrž a tvarované sedadlo zaručujú pohodlie a ľahké dosiahnutie nohami na zem. Príjemným spestrením je indikátor zaradeného prevodu na prístrojovom paneli a agresívny dizajn nového svetlometu.
Všetko sa začína na skvelom mieste. A vďaka tímu HRC a jeho pretekárskemu programu sme vylepšili všetky aspekty všestranných športových jazdných vlastností stroja. Svetlá výška je o 30 mm väčšia, aby sa obrubníky (alebo konáre) preskakovali oveľa jednoduchšie.
Sedadlo sa zvýšilo o 5 mm na 880 mm, čim sa zlepšilo prirodzené ovládanie. Vďaka úzkej palivovej nádrži sa môžete voľne posúvať dopredu. Či už sa budete pohybovať rušnými mestskými ulicami alebo hľadať nové trasy – prípadne oboje počas jediného dňa – motocykel CRF300L je vždy pripravený vyraziť.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 76 mm x 63 mm |
Príprava zmesi | PGM-FI elektronické vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 10,7:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 286 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený jednovalec DOHC |
Max. výkon | 20,1 kW/8 500 ot. za min |
Max. krútiaci moment | 26,6 Nm/6 500 ot. za min |
Kapacita oleja | 1,8 l |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 73 g/km |
Kolesá | |
Predné brzdy | 256 mm x 3,5 mm kotúč s dvojpiestikovým strmeňom |
Zadné brzdy | 220 mm x 4,5 mm kotúč s jednopiestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | 43mm prevrátená teleskopická vidlica (Upsidedown) |
Zadné zavesenie | Prolink |
Rozmer prednej pneumatiky | 80/100-21M/C 51P |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
Predné kolesá | Hliníkové |
Zadné kolesá | Hliníkové |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 27,5° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 230 x 820 x 1 200mm |
Typ rámu | Oceľový kolískový rám |
Objem palivovej nádrže (l) | 7,8 l |
Spotreba paliva | 32,3 km/l |
Svetlá výška (mm) | 285 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 142 kg |
Výška sedadla (mm) | 880 mm |
Závlek (mm) | 109 mm |
Rázvor (mm) | 1455 mm |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová antihoppingová v olejovom kúpeli |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | Žiarovka |
Prístroje | LCD |
Zadné svetlo | Žiarovka |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: