Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Práve tu nájdete čisté kúzlo štvorvalca. Odstrojený model CB650R prináša mimoriadne príjemný výkon – od mestskej zástavby až po kľukatiace sa cesty na vidieku – prináša intenzívne zrýchlenie, ľahkú obratnosť a nový štýl modelu CB1000R inšpirovaný strojmi Neo Sports Café. Pridajte prémiové technológie a možnosť jazdy na prvom stroji s neuveriteľným novým systémom E-Clutch od spoločnosti Honda a menej môže byť niekedy viac.
Nový 5" displej s podsvietením na lepšiu čitateľnosť a s optickým lepením na zníženie odleskov sa používa intuitívne. Je vybavený možnosťou pripojenia aplikácie Honda RoadSync k smartfónu.
Rad Neo Sports Café sa nezastavuje. Pevne zovreté uhly naznačujú novú kultivovanosť, ktorá ladí s minimálnou zdvihnutou zadnou časťou a ostrým novým šikmým svetlometom LED.
Jediný nekapotovaný štvorvalec. Nič sa nevyrovná plynulému zrýchleniu v strednom pásme otáčok, elektrizujúcemu stúpaniu výkonu vo vysokých otáčkach a zvuku výfuku, ktorý vám do žíl pumpuje adrenalín.
Systém HSTC plynule riadi trakciu zadného kolesa na mokrom aj suchom povrchu, preto je jazda po rušnej ceste – alebo dynamická jazda sériou zákrut – vždy vzrušujúca.
Predná obrátená 41 mm vidlica Showa SFF-BP USD ponúka presné a citlivé ovládanie končekmi prstov na zaistenie priľnavosti prednej pneumatiky. Dvojité, radiálne osadené štvorpiestové brzdové strmene pevne uchopia 310 mm vlnité kotúče.
Všetko ovládate pravou rukou. Radový štvorvalcový motor DOHC vytvára maximálny výkon 70 kW (94 k) – pri maximálnych otáčkach 12 000 ot./min. – s krútiacim momentom 63 Nm. Pre držiteľov vodičského oprávnenia skupiny A2 je k dispozícii 35 kW prestavba (vykoná ju predajca Honda). Neskôr po získaní oprávnenia skupiny A je stroj pripravený poskytnúť plný výkon. Pretože výkon vyžaduje kontrolu, antihoppingová spojka funguje tak, aby zabránila zablokovaniu zadného kolesa prudkým brzdením a podraďovaním. A na zaistenie vyššej úrovne viditeľnosti na ceste aktivuje signalizácia núdzového zastavenia (ESS) zadné výstražné svetlá, aby upozornila na situácie, ktoré si vyžadujú prudké brzdenie.
Tento motocykel vám kryje chrbát. Úplne nový je 5" plnofarebný TFT displej, ktorý sa ovláda podsvieteným prepínačom na rukoväti s rukou vo veľmi prirodzenej polohe a umožňuje jasnú viditeľnosť za všetkých podmienok. Obidve súčasti boli navrhnuté tak, aby sa ľahko používali, a displej slúži na minimalizovanie odleskov pri jasnom slnečnom svetle. Navyše ponúka plnú konektivitu prostredníctvom aplikácie Honda RoadSync. K dispozícii je v smartfónoch so systémom Android aj iOS, vďaka čomu získate prístup k podrobnej navigácii na obrazovke, môžete uskutočňovať a prijímať hovory alebo počúvať hudbu počas jazdy.
Jedinečná technológia E-Clutch spoločnosti Honda, prináša zábavnú jazdu. A možnosť voľby. Spojku môžete použiť bežným spôsobom. Alebo nechať prácu na spojke E-Clutch a páčku spojky vôbec nepoužiť. A to je všetko. Pri rozjazde z miesta, radení nahor a nadol a zastavovaní stačí iba ovládať radenie. Systém E-Clutch sa postará o zvyšok, hladko a okamžite ako skúsený športový jazdec. Lepšie sa ovláda, či už prechádzate zákrutami alebo hustou premávkou. A potrebujete z nejakého dôvodu spojku? Žiadny problém. Kedykoľvek ju môžete použiť.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 67 mm x 46 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 11,6 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 649 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový štvorvalec so 16-timi ventilmi, rozvod DOHC |
Max. výkon | 70 kW pri 12 000 otáčkach (95/1/EC) |
Max. krútiaci moment | 63 Nm pri 9 500 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 113 g/km |
Kolesá | |
Predné brzdy | Dva 310-mm kotúče so 4-piestikovým strmeňom |
Zadné brzdy | 240-mm s hydraulicky ovládaným 1-piestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | 41-mm obrátená teleskopická vidlica |
Zadné zavesenie | Monoshock tlmič s nastaviteľným predpätím v 10-tich úrovniach, hliníková kyvka |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/70ZR17M/C |
Rozmer zadnej pneumatiky | 180/55ZR17M/C |
Predné kolesá | 17M/C X MT3,50 z liateho hliníka |
Zadné kolesá | 17M/C X MT5,50 z liateho hliníka |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 25,5 ° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 120 mm x 780 mm x 1 075 mm |
Typ rámu | Oceľový, kosoštvorcový |
Objem palivovej nádrže (l) | 15,4 l |
Spotreba paliva | 5,0 l/100 km |
Svetlá výška (mm) | 150 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 203 kg |
Výška sedadla (mm) | 810 mm |
Závlek (mm) | 101 mm |
Rázvor (mm) | 1 450 mm |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | Inverzný LCD panel zobrazujúci rýchlosť, otáčky motora, stav paliva, teplotu, zaradený prevodový stupeň, najazdené kilometre, denné počítadlá a hodiny |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: