Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Kompaktný 100 mm ukazovateľ rýchlosti LCD s jedným tlačidlom má modré podsvietenie a teraz obsahuje digitálny ukazovateľ zaradeného prevodového stupňa.
Rovnako ako tradičné stroje, aj tento má zapaľovanie umiestnené pod ľavou stranou palivovej nádrže.
Okrúhly LED svetlomet, ktorý je nemontovaný vysoko vpredu, evokuje minulosť značky. Je vyrobený z hliníkového odliatku a má nápadný nový vnútorný dizajn. Aj smerovky teraz využívajú LED technológiu.
Hrubé ráfiky a pneumatiky v štýle Bobber pekne ladia s dvojpiestovým strmeňom vpredu. Zadná brzda disponuje jedným piestom a dvojkanálovým systémom ABS, ktorý je súčasťou štandardnej výbavy.
41 mm podpery prednej vidlice sú umiestnené ďaleko od seba, aby bola zaručená dokonalá stabilita, pohodlie a štýl. Navyše využívajú vylepšenú akciu pružín a účinnosť tlmenia na zaistenie lepších jazdných vlastností. Výkyvné rameno z rúrkovej ocele s priemerom 45 mm je vybavené dvojitými tlmičmi nárazov Showa, ktoré sú teraz plnené dusíkom a vyznačujú sa tuhšou akciou pružiny zodpovedajúcou prednej vidlici.
Stúpadlá sú umiestnené v strede a zaručujú uvoľnenú jazdnú polohu. Dobre dopĺňajú štíhle prevedenie modelu Rebel a nízke sedadlo s výškou 690 mm, ktoré prináša väčšie pohodlie vyplývajúce z nového dizajnu sedadla – preto môžu byť dlhšie jazdy pre jazdca alebo spolujazdca pohodlnejšie a menej únavné.
Motocykel CMX500 Rebel je o slobode pre všetkých motocyklistov, najmä pre držiteľov oprávnenia skupiny A2. Vďaka silnému vodou chladenému radovému dvojvalcovému motoru uloženému na nízkom podvozku a inovovanému odpruženiu, osvetleniu, pohodliu a prístrojom tento motocykel vyzerá skvelo – ako čisté plátno – a je pripravený na čokoľvek, čo si preň zaumienite.
Vďaka pohonu overeným radovým dvojvalcovým motorom a prívetivej, plynulej a lineárnej odozve je ideálny na prechod z menšej motorky. Vďaka novému výfukovému systému je teraz motor v súlade s normou EURO5, zatiaľ čo antihoppingová spojka uľahčuje radenie o 30 %. Poloha pri jazde je uvoľnená, ruky sú natiahnuté, sedadlo je položené nízko a všetko je tak pripravené na jazdu po diaľnici. Aj pri nízkej rýchlosti zostáva model Rebel pohodlný a ľahko sa ovláda.
Na rozdiel od modelu CBR500R, u ktorého je prioritou výkon vo vysokých otáčkach, dodáva mapa zapaľovania paliva PGM-FI motoru motocykla Rebel úplne iný charakter. Má mohutný výkon pri nízkych otáčkach a vyšší krútiaci moment 43,2 Nm pri 6 000 ot./min, takže v kombinácii s maximálnym výkonom 34 kW pri 8 500 ot./min poskytuje dobré zrýchlenie a vysoký výkon pri dlhšej jazde.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 67 mm x 66,8 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 471 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec s rozvodom DOHC |
Max. výkon | 34,0 kW pri 8 500 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 43,3 Nm pri 6 000 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 86g/km |
Kolesá | |
Predné brzdy | Dva 310-mm kotúče |
Zadné brzdy | 256-mm kotúč |
Predné zavesenie | 41mm teleskopická vidlica |
Zadné zavesenie | Showa s Pro-link systémom |
Rozmer prednej pneumatiky | 130/90-16M/C 67H |
Rozmer zadnej pneumatiky | 150/80-16M/C 71H |
Predné kolesá | 16M/C x MT3.00 |
Zadné kolesá | 16M/C x MT3.00 |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 28° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 188 x 820 x 1 094 |
Objem palivovej nádrže (l) | 11,2 litra |
Spotreba paliva | 3,85 l/100 km |
Svetlá výška (mm) | 136 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 190 kg |
Výška sedadla (mm) | 690 mm |
Závlek (mm) | 110 mm |
Rázvor (mm) | 1 488 mm |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli, hydraulicky ovládaná |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | Žiarovka |
Prístroje | Digitálne prístroje |
Zadné svetlo | Žiarovka |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: