Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Náš CRF450R zmenil hru v roku 2002. Vďaka neustálemu vývoju zo strany tímu HRC a prispeniu tých najlepších svetových jazdcov motokrosových majstrovstiev sveta sa od tých čias drží v čele. Vzali sme kombináciu neuveriteľne rýchleho motocykla CRF450R, ktorý zvíťazil na majstrovstvách sveta, jeho ľahkú svižnosť s výborným zvládaním zákrut, a pridali sme niečo navyše. Podvozok a odpruženie sú úplne prepracované pre laserom riadenú stabilitu v zákrutách v nerovnom teréne. Motor s úctyhodným výkonom v nízkych otáčkach zaručuje potrebnú silu a presné ovládanie škrtiacej klapky. Chcete získať výhodu pri jazde? Pozeráte sa na ňu.
Vidlice s vinutými pružinami využívajú prepracované vonkajšie rúry – a aj nové strmene, tyč riadenia a uchytenie osi – s prepracovanými vnútornými časťami, ktoré zaisťujú konzistentnú odozvu tlmenia už od prvého pohybu.
Zadný tlmič, prestavaný tak, aby zodpovedal novému šasi, je vyladený s dôrazom na jednotnú odozvu v celom rozsahu zdvihu. Využíva štruktúru Pro-Link s tuhosťou zvýšenou o 11 %, ktorá je navrhnutá na plynulejšie zvládanie nerovností.
Priamejšie prúdenie nasávaného vzduchu zlepšuje odozvu pri výjazde z ostrých zákrut a prináša viac výkonu nad rámec maxima na pokračovanie v jazde. O 100 mm dlhšia zvodová rúra výfuku zabezpečuje ovládateľnosť v strednom rozsahu.
Nový dvojpiestový strmeň je priamo inšpirovaný našimi vlastnými továrenskými pretekárskymi strojmi; výkon strmeňa odoláva teplu a znižuje vôľu páčky o 57 % a prepracované telo je tuhšie, čím umožňuje plynulejší chod.
Nastavte charakter motora tak, ako ho chcete. Vďaka systému EMSB s 3 režimami si môžete vybrať medzi vyváženým výkonu a krútiaceho momentu, plynulou jazdou na klzkom blate a plným výkonom v prípade hlbokého piesku.
Majte dokonalý štart. Nastavte štart medzi 8 000, 8 500 alebo 9 500 ot./min. v závislosti od podmienok na trati a úrovne vašich skúseností.
Minimalizujte rotáciu a maximalizujte jazdu – HSTC ponúka ľahké, stredné a silné úrovne zásahov, ktoré vyhovujú terénu alebo štýlu jazdy. HSTC sa dá aj vypnúť.
Starostlivo sme vyladili vyváženie tuhosti rámu podľa požiadaviek továrenských jazdcov, aby sme zvýšili rýchlosť v zákrutách na nerovných a rozbitých tratiach a zlepšili stabilitu vo vysokých rýchlostiach.
Vývoj modelu CRF riadia tri zásady – nízka hmotnosť, centralizácia hmoty a ergonómia jazdca. A vylepšili sme plastové diely nového modelu CRF450R, aby ste sa ešte ľahšie dostali kam chcete vždy, keď to chcete. Kryty chladiča prekrývajúce 6,3-litrovú titánovú palivovú nádrž umožňujú pohodlnejší pohyb kolien dopredu aj dozadu, pričom všade sa jasne prejavujú čisté minimalistické línie typické pre pretekárske motocykle. Nový model sa vyznačuje sviežou grafikou v porovnaní s radom strojov CRF a po prvý raz zdobí jeho predný blatník okrídlený emblém Honda.
Honda CRF450R je od svojho predstavenia v roku 2002 etalónom motokrosových vozidiel. Jeho výbava sa vždy snažila poskytnúť jazdcovi plnú ovládateľnosť prostredníctvom rovnováhy a obratnosti, či už ide o amatérskeho milovníka rýchlosti alebo profesionálneho pretekára. Neustále sa vyvíja a vývoj išiel vždy ruka v ruke s potrebami továrenských jazdcov MXGP HRC a nikto z nich nebol taký vplyvný ako niekoľkonásobný víťaz majstrovstiev sveta #243 Tim Gajser. Na rok 2025 má na preteky k dispozícii úplne nový model CRF450R. A čo robí nový CRF450R naozaj výnimočným, je to, že ho môžete vlastniť.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 96 mm x 62,1 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 13,5 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 449,7cc |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec UNI-CAM |
Štartér | Nakopávací štartér |
Kolesá | |
Predné brzdy | 260-mm kotúčová |
Zadné brzdy | 240-mm kotúčová |
Predné zavesenie | Teleskopická obrátená vidlica Showa 49 mm |
Zadné zavesenie | Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link |
Rozmer prednej pneumatiky | 80/100-21-51M |
Rozmer zadnej pneumatiky | 120/80-19-63M |
Predné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Zadné kolesá | Liaty hliníkový ráfik s drôteným výpletom |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 27°19 |
Objem palivovej nádrže (l) | 6,3 litra |
Svetlá výška (mm) | 333 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 108 kg |
Výška sedadla (mm) | 961 mm |
Závlek (mm) | 115 mm |
Rázvor (mm) | 1 482 mm |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 183 mm x 827 mm x 1 265 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Pohon | |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 5-rýchlostná manuálna prevodovka |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: