Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Náš model X-ADV jazdí na čele. Spája vlastnosti a výkonnosť motocykla pre dobrodruhov s pohodlím, praktickosťou a vhodnosťou veľkoobjemového skútra pri dochádzaní do práce. V podstate je to SUV na dvoch kolesách, ktoré sa vzpiera konvenciám.
Model X-ADV je dokonalý prieskumník do mesta, ktorý si poradí s betónovou džungľou aj výletom do terénu. Každú jazdu premení na jedinečný zážitok. Rúrkový oceľový rám v kombinácii s geometriou riadenia a odpružením s dlhým zdvihom zaisťuje ľahkú a svižnú ovládateľnosť. Prepracovaný tvar sedadla výrazne uľahčí dosiahnutie nohami na zem. Nová kapotáž sa vyznačuje robustným štýlom, ktorý je pre model X-ADV charakteristický.
Technológia elektronického ovládania plynu (TBW) a štyri predvolené režimy jazdy optimalizujú výkon, aby zodpovedal podmienkam a terénu. Model X-ADV je navyše flexibilný – dáva vám možnosť plne si prispôsobiť výstupný výkon a charakter motora, interval radenia dvojspojkovej prevodovky (DCT), systém voliteľnej regulácie krútiaceho momentu Honda (HSTC) aj úroveň zasahovania systému ABS. Vo všetkých východiskových režimoch jazdy po ceste je úroveň zásahov systému ABS vysoká, zatiaľ čo v režime GRAVEL je nízka. Dôvodom je zaistenie bezpečného a konzistentného brzdenia na nespevnenom povrchu. Zadné smerové svetlá prinášajú technológiu signalizácie núdzového zastavenia (ESS), ktorá pri brzdení v extrémnych situáciách spustí blikanie zadnými výstražnými svetlami.
Predná 41 mm obrátená vidlica s olejovou patrónou (USD) upravuje predpätie a tlmenie pri roztiahnutí. Zaisťuje špičkovú absorpciu nárazov na akomkoľvek povrchu od poškodeného asfaltu po cesty z vyjazdenými koľajami. Ľahká hliníková výkyvná vidlica ovláda jednorúrkový tlmič Monoshock s nastaviteľným predpätím pružiny, čo zaisťuje optimálnu ovládateľnosť pri zaťažení. 17-palcové predné koleso a 15-palcové zadné koleso majú lúče z nehrdzavejúcej ocele a pomáhajú modelu X-ADV obstáť v akokoľvek náročnom teréne.
Plnofarebný displej TFT ponúka intuitívne ovládanie. Teraz sa navyše prostredníctvom nového systému hlasového ovládania smartfónu Honda môžete s aplikáciou Honda Roadsync (k dispozícii pre zariadenia so systémami Android™ a iOS™) pripojiť k množstvu funkcií inteligentného telefónu, ako je podrobná navigácia, hovory, správy a hudba. Preto nech už dorazíte kamkoľvek, vždy zostanete v kontakte. Môžete ľahko a rýchlo ovládať režimy jazdy a prispôsobiť zobrazovanie informácií svojim požiadavkám.
Nastavte motor presne podľa svojich predstáv. Režim jazdy STANDARD predstavuje stredový bod základného nastavenia, SPORT prináša vzrušenie a minimalizuje zásahy systému HSTC, RAIN zjemňuje jazdu a GRAVEL prináša plný výkon a minimalizuje zásahy systémov HSTC a ABS. Používateľský režim USER umožňuje dokonalé prispôsobenie.
Drobné detaily, no veľký rozdiel. Inteligentný kľúč si môžete nechať vo vrecku. Ovláda bezkľúčový systém zapaľovania, kryt plniaceho otvoru nádrže a sedadlo a otvára aj (voliteľný) inteligentný horný kufor.
Zmeňte svoj zážitok z jazdy, pretože prevodovka DCT nahradí ručnú spojku a nožné páčky prehľadným radením nahor/nadol na ľavej rukoväti riadidiel. Vďaka možnosti voľby manuálneho a automatického režimu na dosah ruky nikdy nestratíte vzrušujúce spojenie s motocyklom – na ceste ani v teréne.
Úložný priestor na batožinu pod sedadlom má objem 21 l a vojde sa doň integrálna prilba typu Adventure. Nájdete v ňom aj zásuvku typu USB-C na dobíjanie smartfónu.
S krútiacim momentom 69 Nm a maximálnym výkonom 43,1 kW sa model X-ADV môže v okamihu vydať z diaľnice do terénu. Jeho motor je vyladený tak, aby ponúkal okamžitú odozvu. Skôr než sa dostanete do červenej oblasti otáčkomera, môžete sa pohrať s 600 ot./min navyše. A držitelia vodičského oprávnenia skupiny A2 môžu u miestneho predajcu Honda využiť možnosti zníženia výkonu na 35 kW.
Stála viditeľnosť na veľkú vzdialenosť v priebehu dňa. Ostré dvojité svetlomety LED vám osvetľujú cestu pomocou technológie na denné svietenie (DRL).
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 77mm x 80mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 745cc |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec, SOHC |
Max. výkon | 43,1 kW pri 6 250 ot. za min. |
Max. krútiaci moment | 69 Nm pri 4 750 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 85g/km |
Kapacita oleja | 4l |
Kolesá | |
Predné brzdy | 310 mm dvojitý hydraulický kotúč s radiálnym 4-piestovým strmeňom |
Zadné brzdy | Jeden hydraulický kotúč s priemerom 240 mm a dvojpiestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | 41mm upside down vidlice, zdvih 153,5mm |
Zadné zavesenie | Monoshock tlmič, Pro-Link kyvná vidlica, 150mm zdvih |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/70-R17M/C (58H) |
Rozmer zadnej pneumatiky | 160/60-R15M/C (67H) |
Predné kolesá | Viaclúčový hliníkový odliatok 17M/C x MT3,50 |
Zadné kolesá | Viaclúčový hliníkový odliatok 15M/C x MT4,50 |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 27° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 215m x 940mm x 1 370mm |
Typ rámu | Oceľový, kosoštvorcový |
Objem palivovej nádrže (l) | 13,2 l |
Spotreba paliva | 3,6L/100km |
Svetlá výška (mm) | 165mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 236kg |
Výška sedadla (mm) | 820mm |
Závlek (mm) | 104mm |
Rázvor (mm) | 1 590mm |
Pohon | |
Spojka | Mokrá viaclamelová hydraulická 2-spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová automatická dvojspojková DCT |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | 5-palcový farebný TFT displej s možnosťou výberu zo 4 typových prevedení Je možné zvoliť a zobraziť rôzne funkcie a ovládať ich spínačom na rukoväti. |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: