Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Súťaž MX2 je rozpálená. A nový model CRF250R nájdete v centre boja. Pre rok 2025 prichádza s presne tými istými vylepšeniami podvozku – a celým jeho rodokmeňom víťazným v šampionáte MXGP – ako CRF450R, pre stabilitu a kontrolu v zákrutách pri vysokej rýchlosti. Motor poskytuje ešte väčšiu dynamiku v strednom rozsahu otáčok a teraz je vybavený systémom kontroly trakcie Honda (HSTC) zaručujúcim maximálnu trakciu zadného kolesa, ktorá pomáha vyhrávať preteky. Nové plasty definujú čistú pretekársku agresivitu. Ak ste pripravení postúpiť na vyššiu úroveň, kľúčom k úspechu sa stane motocykel CRF250R.
Nové horné a dolné strmene, tyč riadenia a os spolupracujú s novonavrhnutými vonkajšími rúrkami, vnútorné časti boli prepracované tak, aby poskytovali konzistentné parametre 250-tky. Tlmiaca reakcia a pocit od prvého pohybu.
Priamejšie prúdenie vzduchu dovnútra a priamejší výfuk smerujúci von zlepšujú ovládanie škrtiacej klapky v nízkych otáčkach a zvyšujú zrýchlenie v stredných a vyšších otáčkach a výkon za maximálnou hodnotou, zatiaľ čo nová konštrukcia kľukového hriadeľa roztáča motor rýchlejšie.
CRF250R je teraz vyzbrojený HSTC, aby sa minimalizovalo otáčanie a maximalizoval pohon; existujú ľahké, stredné a silné úrovne zásahov, ktoré vyhovujú terénu alebo štýlu jazdy. Systém je možné aj vypnúť.
Dvojpiestový predný brzdový strmeň, ktorého konštrukcia bola prevzatá z našich továrenských pretekárskych motocyklov, znižuje vôľu páčky o 57 % a odoláva slabnutiu účinnosti bŕzd zahrievaním. Prepracovaná kapotáž je tuhšia a prináša konzistentnú odozvu.
Prispôsobte charakter motora tak, aby vyhovoval tomu, s čím pretekáte: Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment. Režim 2 vyhladzuje výkon a krútiaci moment, zatiaľ čo režim 3 pôsobí agresívne.
Využite výhodu. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min. a je vhodná do blatistých podmienok. Základné nastavenie pre suché podmienky je 8 500 ot./min 2. úrovne. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 otáčkach za minútu pre skúsených jazdcov.
CRF250R má nové vylepšenia karosérie a podvozku. A vylepšili sme plastové diely, aby ste sa ešte ľahšie dostali kam chcete vždy, keď to chcete. Kryty chladiča prekrývajúce 6,3-litrovú titánovú palivovú nádrž umožňujú pohodlnejší pohyb kolien dopredu aj dozadu, pričom všade sa jasne prejavujú čisté minimalistické línie typické pre pretekárske motocykle. Prepracovanie sa vyznačuje sviežou grafikou v porovnaní s radom strojov CRF a po prvý raz zdobí jeho predný blatník okrídlený emblém Honda.
V bežnom roku, kde vedie CRF450R, nasleduje CRF250R. Ale konkurencia v pretekoch MX2 nečaká a toto nie je bežný rok, preto sme na rok 2025 dali modelu CRF250R úplne rovnaké vylepšenie podvozka aké má stroj MXGP. A nenechajte sa zmiasť. Ide o kompletné vylepšenie továrenskej špecifikácie, ktorá sa riadi tým, čo je potrebné, aby tím HRC poskytol našim jazdcom motocykel – v triede 250 alebo 450 – ktorý ich dovezie k víťazstvu. Na akejkoľvek úrovni je to ťažké. Ale to sa nám páči. Motokrosových pretekov sa zúčastňujeme už viac než 50 rokov, zažili sme všetky vrcholy a pády. Čo vieme, je to, čo tu vidíte. Model CRF250R na rok 2025.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 79mm x 50,9mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva |
Kompresný pomer | 13,9 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 249,4cc |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec, rozvod DOHC |
Kapacita oleja | 1,25 litra |
Štartér | Elektrický |
Kolesá | |
Predné brzdy | 260-mm kotúčová |
Zadné brzdy | Bubnová |
Predné zavesenie | 49mm USD vidlica Showa (Hitachi Astemo, Ltd) |
Zadné zavesenie | Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link (Hitachi Astemo, Ltd.) |
Rozmer prednej pneumatiky | 80/100-21 |
Rozmer zadnej pneumatiky | 100/90-19 |
Predné kolesá | Z liateho hliníka |
Zadné kolesá | Z liateho hliníka |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 28°24 |
Objem palivovej nádrže (l) | 6,3 litra |
Svetlá výška (mm) | 330 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 102 kg |
Výška sedadla (mm) | 961 mm |
Závlek (mm) | 117 mm |
Rázvor (mm) | 1 483 mm |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 179 x 827 x 1 262mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Pohon | |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | Konštatntná |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: