Testovacia jazda
Financovanie
Avion, spol. s r.o., Žilina
Autorizovaný predaj a servis motocyklov Honda.
Späť do zoznamu
Mám záujem o ponuku financovania
Potrebujete poradiť?

Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:

Hubert Grečnár

predajca

0948 308 363

Pokročte vpred a vyhrajte

Súťaž MX2 je rozpálená. A nový model CRF250R nájdete v centre boja. Pre rok 2025 prichádza s presne tými istými vylepšeniami podvozku – a celým jeho rodokmeňom víťazným v šampionáte MXGP – ako CRF450R, pre stabilitu a kontrolu v zákrutách pri vysokej rýchlosti. Motor poskytuje ešte väčšiu dynamiku v strednom rozsahu otáčok a teraz je vybavený systémom kontroly trakcie Honda (HSTC) zaručujúcim maximálnu trakciu zadného kolesa, ktorá pomáha vyhrávať preteky. Nové plasty definujú čistú pretekársku agresivitu. Ak ste pripravení postúpiť na vyššiu úroveň, kľúčom k úspechu sa stane motocykel CRF250R.

Prepracované 49 mm obrátené vidlice Showa™

Nové horné a dolné strmene, tyč riadenia a os spolupracujú s novonavrhnutými vonkajšími rúrkami, vnútorné časti boli prepracované tak, aby poskytovali konzistentné parametre 250-tky. Tlmiaca reakcia a pocit od prvého pohybu.

Výkonný motor DOHC s objemom 249,4 cm3

Priamejšie prúdenie vzduchu dovnútra a priamejší výfuk smerujúci von zlepšujú ovládanie škrtiacej klapky v nízkych otáčkach a zvyšujú zrýchlenie v stredných a vyšších otáčkach a výkon za maximálnou hodnotou, zatiaľ čo nová konštrukcia kľukového hriadeľa roztáča motor rýchlejšie.

3-úrovňová regulácia krútiaceho momentu Honda (HSTC)

CRF250R je teraz vyzbrojený HSTC, aby sa minimalizovalo otáčanie a maximalizoval pohon; existujú ľahké, stredné a silné úrovne zásahov, ktoré vyhovujú terénu alebo štýlu jazdy. Systém je možné aj vypnúť.

Nový strmeň prednej brzdy v špecifikácii HRC

Dvojpiestový predný brzdový strmeň, ktorého konštrukcia bola prevzatá z našich továrenských pretekárskych motocyklov, znižuje vôľu páčky o 57 % a odoláva slabnutiu účinnosti bŕzd zahrievaním. Prepracovaná kapotáž je tuhšia a prináša konzistentnú odozvu.

Tlačidlo na výber z 3 režimov motora (EMSB)

Prispôsobte charakter motora tak, aby vyhovoval tomu, s čím pretekáte: Režim 1 poskytuje vyvážený výkon a krútiaci moment. Režim 2 vyhladzuje výkon a krútiaci moment, zatiaľ čo režim 3 pôsobí agresívne.

3 úrovne riadenia kontroly rozjazdu a preklzávania kolies (HRC Launch Control)

Využite výhodu. Úroveň 1 pracuje pri 8 000 ot./min. a je vhodná do blatistých podmienok. Základné nastavenie pre suché podmienky je 8 500 ot./min 2. úrovne. Úroveň 3 sa spúšťa pri 9 500 otáčkach za minútu pre skúsených jazdcov.

Pripravené na preteky

CRF250R má nové vylepšenia karosérie a podvozku. A vylepšili sme plastové diely, aby ste sa ešte ľahšie dostali kam chcete vždy, keď to chcete. Kryty chladiča prekrývajúce 6,3-litrovú titánovú palivovú nádrž umožňujú pohodlnejší pohyb kolien dopredu aj dozadu, pričom všade sa jasne prejavujú čisté minimalistické línie typické pre pretekárske motocykle. Prepracovanie sa vyznačuje sviežou grafikou v porovnaní s radom strojov CRF a po prvý raz zdobí jeho predný blatník okrídlený emblém Honda.

Konkurencia sa nikdy nezastaví

V bežnom roku, kde vedie CRF450R, nasleduje CRF250R. Ale konkurencia v pretekoch MX2 nečaká a toto nie je bežný rok, preto sme na rok 2025 dali modelu CRF250R úplne rovnaké vylepšenie podvozka aké má stroj MXGP. A nenechajte sa zmiasť. Ide o kompletné vylepšenie továrenskej špecifikácie, ktorá sa riadi tým, čo je potrebné, aby tím HRC poskytol našim jazdcom motocykel – v triede 250 alebo 450 – ktorý ich dovezie k víťazstvu. Na akejkoľvek úrovni je to ťažké. Ale to sa nám páči. Motokrosových pretekov sa zúčastňujeme už viac než 50 rokov, zažili sme všetky vrcholy a pády. Čo vieme, je to, čo tu vidíte. Model CRF250R na rok 2025.

Základné parametre

Motor
Vrtánie × zdvih (mm) 79mm x 50,9mm
Príprava zmesi Elektronické vstrekovanie paliva
Kompresný pomer 13,9 : 1
Zdvihový objem motora (ccm) 249,4cc
Typ motora Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec, rozvod DOHC
Kapacita oleja 1,25 litra
Štartér Elektrický
Kolesá
Predné brzdy 260-mm kotúčová
Zadné brzdy Bubnová
Predné zavesenie 49mm USD vidlica Showa (Hitachi Astemo, Ltd)
Zadné zavesenie Showa s jedným tlmičom so systémom Honda Pro-Link (Hitachi Astemo, Ltd.)
Rozmer prednej pneumatiky 80/100-21
Rozmer zadnej pneumatiky 100/90-19
Predné kolesá Z liateho hliníka
Zadné kolesá Z liateho hliníka
Rozmery, hmotnosť a ostatné
Uhol sklonu 28°24
Objem palivovej nádrže (l) 6,3 litra
Svetlá výška (mm) 330 mm
Pohotovostná hmotnosť (kg) 102 kg
Výška sedadla (mm) 961 mm
Závlek (mm) 117 mm
Rázvor (mm) 1 483 mm
Rozmery (D × Š × V) (mm) 2 179 x 827 x 1 262mm
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Pohon
Koncový prevod Reťaz
Typ prevodovky Konštatntná
Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli
Honda

CRF250R

Cena modelu od
8 990 €

Mám záujem o ponuku financovania
Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.
Potrebujete poradiť?

Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:

Hubert Grečnár

predajca

0948 308 363

Podobné vozidlá

SH150i

Cena motocykla:
4 060 €
Viac informácií

CBR500R

Cena motocykla:
6 990 €
Viac informácií

Forza 750

Cena motocykla:
10 840 €
Viac informácií

Súvisiace články