Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Dokážeme využiť všetky poznatky, ktoré tím HRC získa v pretekoch na najvyššej úrovni. A všetko sa začína práve modelom CBR500R. V štýle Fireblade s aerodynamickými krytmi s krídelkami. Výkonný dvojvalcový motor s nastavením jednotky ECU optimalizovaným na akceleráciu a podvozok s obrátenými vidlicami Showa USD a dvoma radiálnymi strmeňmi. Pridajte nový TFT displej s plnou konektivitou – a systém kontroly trakcie HSTC – a máte k dispozícii stroj obsahujúci pretekársku DNA. A obrovskú zábavu v meste, v kľukatiacich sa mestských uličkách alebo na pretekárskom okruhu.
Stroj je vyladený na maximálny výkon vo vysokých otáčkach a široký rozsah krútiaceho momentu v stredných otáčkach, aby ste mohli tvrdo nastúpiť a ísť do toho ešte s väčšou vervou.
Inerciálna jednotka (IMU) čerpá informácie z celého motocykla 100-krát za sekundu a riadi systémy HSTC, kontrolu trakcie na obmedzenie zdvíhania predného kolesa, náklonové ABS a systém na obmedzenie straty kontaktu zadného kolesa s vozovkou.
Vďaka bleskurýchlemu radeniu na vyššie prevodové stupne pri plnom plyne bez spojky s automatickm ukazovateľom preradenia sa môžete sústrediť na to najdôležitejšie. Ďalší vrchol.
Klasický prvok pri modeli CBR600RR. Agresívny, drobný, ukrytý pod zadným sedadlom. Nič sa mu nevyrovná.
Je to len na vás. Môžete si vybrať z 5 predvolených režimov alebo nastaviť úplne individuálne výkon motora, brzdenie motorom a systém voliteľnej regulácie krútiaceho momentu Honda (HSTC).
Vytváraný prítlak udržiava zaťaženie prednej pneumatiky pri náklone v zákrute a pri povoľovaní prednej brzdy.
Motor s maximálnym výkonom 89 kW (119 k) pri 14 250 ot./min priamo vystreľuje adrenalín a ženie sa nahor k maximálnej rýchlosti. Vysoký krútiaci moment 63 Nm v širokom rozsahu otáčok umožňuje plynulú jazdu aj prudké výjazdy zo zákrut. Ladené nasávanie zo 44 mm škrtiacich klapiek, ktoré zaisťujú maximálny prietok plynu pri vysokých otáčkach. Hlava valcov, rozvod ventilov a časovanie, kľukový hriadeľ a výfuk boli optimalizované spoločne. Na účely cestnej premávky motor spĺňa aj požiadavky noriem EURO 5 a OBD2-2.
Vyzerá rýchlo. Pretože je rýchly. Model CBR1000RR-R Fireblade slúžil ako východiskový bod pre predstavu, ako bude CBR600RR nielen vyzerať, ale hlavne svišťať vzduchom vo vysokých rýchlostiach. A pretože model RC213V-S bol základom radu Fireblade, znamená to agresívne tvarovanú čelnú plochu, ktorá znižuje odpor vzduchu, krídelká na kapotáži vytvárajúce stály prítlak pri nájazde do zákruty a pri akcelerácii zo strany na stranu. Na ceste aj na okruhu máte výhodu. Táto motorka má pretekársky rodokmeň.
Čo vám napadne, s tým si model CBR600RR poradí. Takto sa správa pri prejazde zákrutami. Pohotovostná hmotnosť je iba 193 kg. Hliníkový dvojnosníkový rám prenáša záťaž paliva nízko, vďaka čomu zaisťuje optimálnu centralizáciu hmotnosti. Motor sa nachádza v blízkosti ťažiska, a preto môže okamžite reagovať na zásahy do riadenia. Plne nastaviteľné odpruženie, 41 mm obrátené vidlice Showa Big Piston USD a zadný tlmič Pro-Link, hliníková zadná výkyvná vidlica poskytujú jemnú citlivosť na priľnavosť pneumatík pri jazde na hrane. Radiálne montované predné štvorpiestové brzdové strmene poskytujú obrovskú brzdnú silu.
Prechádzanie zákrut znamená postupné zrýchľovanie. Presne to dokáže súprava elektronického riadenia CBR600RR. So špecifikáciou MotoGP. Systém elektronického ovládania plynu – IMU v 6 osiach – možnosť výberu 5 úrovní výkonu a 3 úrovne brzdenia motorom. Technológia deväťstupňového systému kontroly trakcie Honda (HSTC) poskytuje prirodzenú spätnú väzbu pri riadení priľnavosti zadného kolesa. Systém ABS pri jazde v zákrutách, antihoppingová spojka a elektronický tlmič riadenia Honda (HESD) sú zárukou istoty pri ostrom nájazde do zákrut a výjazdu z nich.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 67 x 42,5 |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 12,2:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 599 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný 16-ventilový radový štvorvalec, rozvod DOHC |
Max. výkon | 89kW [119koní] pri 14 250 otáčkach |
Max. krútiaci moment | 63Nm pri 11 500 otáčkach |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 128 g/km |
Kapacita oleja | 3,4L |
Kolesá | |
Predné brzdy | 310 mm plávajúce kotúče s radiálnym 4-piestikovým strmeňom |
Zadné brzdy | 220 mm kotúč s 1-piestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | Plně nastavitelné odpruženie Showa 41 mm Big Piston USD, zdvih 120 mm |
Zadné zavesenie | Plne nastaviteľný zadný tlmič Showa pracujúci cez Pro-Link. Zdvih 128 mm |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/70ZR17M/C |
Rozmer zadnej pneumatiky | 180/55ZR17M/C |
Predné kolesá | 17M/CxMT3,50 |
Zadné kolesá | 17M/CxMT5,50 |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 24 o 06’ |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 030 mm x 685 mm x 1 140 mm |
Objem palivovej nádrže (l) | 18 l |
Spotreba paliva | 5,5L/100km |
Svetlá výška (mm) | 125 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 193 kg |
Výška sedadla (mm) | 820 |
Závlek (mm) | 100 mm |
Rázvor (mm) | 1 370 |
Typ rámu | Hliníkový rám s dvojitým dvojitým nosníkom |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli, hydraulicky ovládaná |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | TFT displej |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: