Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Štvorvalcové športové motocykle strednej triedy sú vzácne a krásne. Presne ako CBR650R. Má plynulý nástup výkonu ako turbína – od nízkych až po vysoké otáčky. Výhoda vyššieho výkonu, ktorú prináša radenie so spojkou E-Clutch – voliteľný variant v prípade záujmu. Agresívne prepracovaný štýl inšpirovaný naším modelom CBR1000RR-R Fireblade. A prémiové technológie, ako je nový TFT displej a možnosť pripojenia k aplikácii Honda RoadSync, vďaka ktorým táto hviezda žiari ešte jasnejšie.
Intuitívny informačný displej, jednoduchá ergonómia, plná konektivita a opticky lepené živicové vrstvy na zaistenie maximálnej prehľadnosti a viditeľnosti na priamom slnečnom svetle.
Výkon štvorvalca, plynulý priechod stredným rozsahom, vzrušujúci nástup do červeného poľa a adrenalínom presiaknutý zvuk výfuku. K dispozícii je aj verzia, na ktorú postačí vodičské oprávnenie skupiny A2, ktorú možno vrátiť späť na plný výkon.
Naša pretekárska DNA siaha do hĺbky. Model CBR650R má novú výraznú kapotáž a dvojité LED svetlomety inšpirované úžasným modelom CBR1000RR-R Fireblade.
Systém HSTC plynule riadi trakciu zadného kolesa na mokrom aj suchom povrchu, preto je prechádzanie série zákrut vždy vzrušujúce. Systém možno aj úplne vypnúť.
Chcete používať navigáciu alebo počúvať hudbu z telefónu? Žiadny problém. Telefón môžete k modelu CBR650R. pripojiť po stiahnutí aplikácie Honda RoadSync.
Dva radiálne uložené štvorpiestové strmene Nissin pevne zvierajú 310 mm kotúče. Predná 41 mm obrátená vidlica Showa SFF-BP USD a zadný tlmič ponúkajú citlivú odozvu zaručujúcu priľnavosť pneumatík na hrane.
Radový 16-ventilový štvorvalec DOHC s výkonom 70 kW/94 k pri maximálnom výkone až do 12 000 ot./min a s krútiacim momentom 63 Nm zaisťuje plynulý výjazd zo zákrut. Pre vodičské oprávnenie skupiny A2 je k dispozícii prestavba na 35 kW, ktorá je pripravená na plný výkon po získaní vodičského oprávnenia skupiny A. Pretože výkon vyžaduje kontrolu, antihoppingová spojka reguluje zadné koleso prudkým brzdením a podraďovaním, aby zabránila jeho zablokovaniu.
Jedinečné pre značku Honda. Systém E-Clutch posúva jazdu na vyššiu úroveň. Pri šesťstupňovej prevodovke si môžete vybrať manuálne ovládanie spojky, rovnako ako pri bežných prevodovkách. Alebo si na TFT displeji vyberiete systém E-Clutch a nemusíte si všímať páčku spojky. A to je všetko. Pri rozjazde z miesta, radení nahor a nadol a zastavovaní stačí iba ovládať nohou radičku. Systém E-Clutch sa postará o zvyšok, hladko, okamžite a kedykoľvek ako skúsený športový jazdec. Motor vám už nikdy nezdochne. Riešenie dopravných situácií je oveľa jednoduchšie. A potrebujete z nejakého dôvodu spojku? Žiadny problém. Kedykoľvek ju môžete použiť.
Tento motocykel vám kryje chrbát. Úplne nový je 5" plnofarebný TFT displej, ktorý sa ovláda podsvieteným prepínačom na rukoväti s rukou vo veľmi prirodzenej polohe a umožňuje lepšiu viditeľnosť za všetkých podmienok. Obidve súčasti boli navrhnuté tak, aby sa ľahko používali, a displej slúži na minimalizovanie odleskov pri jasnom slnečnom svetle. Navyše ponúka plnú konektivitu prostredníctvom aplikácie Honda RoadSync. Počas jazdy umožňuje vďaka smartfónom so systémom Android a iOS využívať navigáciu na displeji, uskutočňovať a prijímať hovory alebo počúvať hudbu.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 67 mm x 46 mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 11,6 : 1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 649 cm3 |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový štvorvalec so 16-timi ventilmi, rozvod DOHC |
Max. výkon | 70 kW pri 12 000 otáčkach (95/1/EC) |
Max. krútiaci moment | 63 Nm pri 9 500 ot. za min. |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 112 g/km |
Kolesá | |
Predné brzdy | Dva 310-mm kotúče so 4-piestikovým strmeňom |
Zadné brzdy | 240-mm s hydraulicky ovládaným 1-piestikovým strmeňom |
Predné zavesenie | 41-mm obrátená teleskopická vidlica |
Zadné zavesenie | Monoshock tlmič s nastaviteľným predpätím v 10-tich úrovniach, hliníková kyvka |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/70ZR17M/C |
Rozmer zadnej pneumatiky | 180/55ZR17M/C |
Predné kolesá | 17M/C X MT3,50 z liateho hliníka |
Zadné kolesá | 17M/C X MT5,50 z liateho hliníka |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 25,5 ° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2,120mm X 750mm X 1,150mm |
Objem palivovej nádrže (l) | 15,4 l |
Svetlá výška (mm) | 130 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | 208 kg |
Výška sedadla (mm) | 810 mm |
Závlek (mm) | 101 mm |
Rázvor (mm) | 1 450 mm |
Typ rámu | Oceľový, kosoštvorcový |
Pohon | |
Spojka | Viaclamelová antihoppingová v olejovom kúpeli |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | Inverzný LCD panel zobrazujúci rýchlosť, otáčky motora, stav paliva, teplotu, zaradený prevodový stupeň, najazdené kilometre, denné počítadlá a hodiny |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: